Доставка, оплата та гарантійний сервіс

Оплата

Україна

Ви можете оплатити замовлення одним із доступних способів: 

  • сервіс миттєвих платежів WayForPay;

  • безготівковий розрахунок за реквізитами рахунку для оплати;

  • PayPal

Інші країни світу

Ви можете сплатити своє замовлення через платіжну систему PayPal, Square, Zelle.

 

Самовивіз із нашого бутика

Ви можете забрати замовлення в одному з наших бутиків:

 

Київ

  • вулиця Ольгинська 2/1, 01021
  • вулиця Євгена Коновальця, 26а, 01133

Пн-Нд 11:00 - 19:00

 

Львів

  • проспект Шевченка, 23, 79005

Пн-Нд 11:00 - 20:00

 

Доставка

Україна

Ви можете отримати замовлення в будь-якому відділенні Нової пошти по всій Україні. Доставка золотої прикраси до поштового відділення - безкоштовна. 

Інші країни світу

Доставка вашого замовлення буде здійснена безкоштовно однією з міжнародних транспортних компаній: DHL, DPD, FEDEX.  Термін доставки складає від 3 до 28 днів залежно від країни.

Зазначимо, що у країні отримувача на посилку можуть нараховуватися податки та мита, які оплачуються отримувачем відправлення згідно з місцевим митним законодавством. Дану інформацію більш детально отримувач має можливість уточнити з місцевими митними органами.

У разі нарахування мит та податків отримувачу надійде інформування (SMS-повідомлення та/або лист на електронну пошту) від митних органів або транспортної компанії у країні отримувача.

 

білорусь та росія

Згідно з політикою бренду продаж та доставка в білорусь та росію недоступні.

 

 

Обмін, повернення та гарантійний сервіс

Гарантія є безстроковою, надається на прикраси, виготовлені з золота за наявності Сертифіката відповідності. На вироби зі срібла та прикраси з ниткою гарантія не розповсюджується.

Гарантійний сервіс включає:

  • усунення дефектів, що виникли з вини виробника;

  • ремонт незначних пошкоджень за наявності всіх елементів прикраси та збереження цілісності її форми (розрив ланцюжка, від’єднання клюшки/серця/іншого елемента прикраси за його наявності, дефекти застібки або магніту);

  • можливість безкоштовної чистки.

Гарантійний сервіс також надається за додаткову плату, якщо текстильні або шкіряні елементи потребують заміни, прикраса має дефекти або пошкодження, що виникли внаслідок неправильного використання або недбалого поводження (удари, ум’ятини, механічне пошкодження ланцюжка, суттєва деформація виробу, втрата елементів прикраси, випадіння діаманта тощо).

Доставка прикраси до головного офісу в Києві буде здійснюватися за рахунок клієнта в обидва боки.

Згідно з Постановою Кабміну № 172: До товарів належної якості, що не підлягають обміну (повереннню), відносяться ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

 

Підтверджуючи замовлення, ви погоджуютесь з політикою повернення.

Наш веб-сайт використовує cookies для того, щоб зробити перегляд сайту кращим для Вас. Користуючись нашим сайтом Ви погоджуетесь на використання cookies.

Більше про cookies
Цей веб-сайт оптимізовано для певних браузерів та пристроїв. Оновіть ваш браузер!
Этот сайт оптимизирован для определенных браузеров и устройств. Пожалуйста, обновите ваш браузер!
This website is optimized for certain browsers and devices. Please, upgrade your browser!